Allow me to express myself in Kapampangan and Tagalog...
MAYAP A ABAK KEKONGAN! MAGANDANG ARAW SA INYONG LAHAT!
Nabengi king terrace ning kekaming bale, dakal la reng fireworks! Agyang nukarin ku makalawe, kasanting dang talaga! Ngaku king kakung ima, atsu tamu king bayung banwa, pero e ke pa balu nung atin neng changes king biye mi...
Kabang makalawe ku kareng fireworks, iniisip ko, nung talagang masakit ing biye ning Filipinas, ing kekaming bangsa... Sana, sumanting kami biye anggang magkayatin ku ning obra, at least, king aliwang bangsa...
Gosh, atin na kaming luub king Biyernes... makikita ko na uli ang mga friends ko... pati siyempre, deng kakung special persons...
UNTIL HERE!
My Thoughts On Super Sentai's Dignified Retirement VS. Power Rangers' Limbo
This 2026
-
It's *Power Rangers *day, isn't it? The recent news that *Power Rangers' *planned
reboot is crashing on August is really something. My reaction towards th...
1 week ago